Linköping
Catherine Magnusson Erntsen

Är du kvinna och intresserad av såväl aktier som att träffa andra kvinnor och umgås, diskutera, laga mat och anordna andra härliga aktiviteter tillsammans? Gå med i damklubben för aktiesugna!

Cirkeln är kostnadsfri men förutsätter att du är medlem i Aktiespararna. Om du inte redan är det så är ditt medlemsskap bara en knapptryckning bort! Förverkliga dina spardrömmar med Aktiespararna | Aktiespararna

Vi träffas i Medborgarskolans lokaler på Teknikringen 7 i Linköping. Vi inleder våra träffar med att diskutera och lära oss mer om aktier, och avslutar sedan kvällarna med lättsamma och trevliga aktiviteter vi planerar tillsammans.

Du behöver inte ha någon erfarenhet, eller ha varit med i föreningen sedan tidigare. Klubben är öppen för både gamla och nya medlemmar, med och utan tidigare erfarenhet.

Anmäl dig här eller kontakta oss

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping