En ung kvinna spelar dragspel
Kurs

Dragspelsutbildning - Skicka en förfrågan om offert enligt just DITT specifika önskemål!

Skellefteå
Åke Söderlund

Vi går utanför boxen för att möta alla som vill lära sig grunderna eller damma av befintlig kunskap om dragspelsutövande. Gruppen i landsbygd, du som vill ha enskild undervisning eller du som kanske önskar ett annat upplägg än det redan planerade som ligger ute på vår webb - Välkommen att anmäl dig via denna sida!

Medborgarskolan öppnar nu upp för möjligheten att utbilda sig och lära sig mer om det fantastiska instrumentet dragspel utifrån dina önskemål!
I samarbete med Åke Söderlund så framställs just nu olika kursmodeller för att kunna möta kund och efterfrågan så bra som möjligt.
Åke Söderlund är en erfaren dragspelsmusiker med mångårig erfarenhet av att utbilda både gammal som ung i dragspelande på olika nivåer.
Både enskild undervisning, undervisning i grupp samt harmonilära finns i kursutbudet.
Är ni flera i samma familj som går, meddela detta vid anmälan. Du har då rätt till 10% rabatt på kurspriset.

Möjligheten att få utbildningen på sin ort (Max 6 mil utanför Skellefteå tätort) finns också, skicka då en förfrågan om undervisning till evelina.osterstrand@medborgarskolan.se med följande info:

- Önskemål om kurstyp och innehåll (Grupp/enskild/harmonilära ex. vis)
- Vilken nivå kursen ska ligga på (Nybörjare, medel, avancerad, teknisk fördjupning)
- Antal deltagare som skall vara med
- Vilken typ av dragspel det gäller (Knapp eller piano)
- Ev antal lektioner/önskad kurslängd specificerad i antal veckor.

Har du frågor kan du kontakta Evelina på direktnummer 072-1451861.

Ateljéhuset

Södra Järnvägsgatan 49 C, Skellefteå