Norrköping
Eva Bökman

Informationsträff om att bli utbytesstudent, värdfamilj eller volontär

Är du nyfiken på världen? Vill du lära dig mer om andra kulturer? Välkommen på infomationsmöte med AFS om att bli utbytesstudent, värdfamilj eller volontär.

I samarbete med Medborgarskolan bjuder AFS in till en träff där vi berättar mer om vad det innebär att vara utbytesstudent, värdfamilj och volontär här i Sverige med oss. Du får bl.a. träffa volontärer och hemkomna utbytesstudenter, som delar sina erfarenheter och du får självklart tillfälle att ställa frågor. Detta är ett utmärkt tillfälle för dig - som funderar på att åka på utbytesår, ta emot en utbytesstudent eller engagera dig volontärt på något sätt - att få veta mer om vad det innebär och om oss som organisation.

Läs mer om AFS och vad vi gör på www.afs.se.

Kontakta eva.bokman@gmail.com för information om när nästa träff planeras. Informationen här kommer att uppdateras när ett nytt datum för informationsträff är bokat.

Varmt välkommen!

Norrköping Medborgarskolan