Linköping
Vikky Schander
0 kr

Få platser kvar

Att skapa är ett härligt uttryckssätt och ännu roligare blir det tillsammans med andra. Ta vara på sommarlovet, och träffa nya vänner. Häng med på ett läger där lust och kreativitet är i fokus! Tack vare bidrag från Westmanska fonden kan vi erbjuda kursen kostnadsfritt!

Innehåll

Vi lägger stort fokus på att det ska vara roligt att skapa. Vi kommer att ha olika teman varje dag och ägnar oss åt att teckna, måla och bygga.

Upplägg

Skapandelägret är ett dagläger mellan klockan 10.00 och 14.30. Vi träffas måndag - torsdag 17-20 juni och skapar stort och smått i olika material. Vi ses i ateljén i Medborgarskolans lokaler, Collegiumhuset i Mjärdevi.

Lägret avslutas med en vernissage i Medborgarskolans lokaler.

Sommardaglägret sker i samarbete med Linköpings kommun.

Vikky Schander är en färgstark inspiratör med många års erfarenhet av att leda kurser för både barn och vuxna.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Kursmaterial

Allt kursmaterial ingår i kursavgiften.

Vid anmälan

Lägret är kostnadsfritt men vi behöver en målsman som anmäler sig själv i fältet "annan betalare". Observera att anmälan är bindande. Vid anmälan samtycker du till att ditt/dina barns personuppgifter i form av bilder, även rörliga bilder samt namn, får användas för publicering av Medborgarskolan. Uppge i meddelandefältet om ditt barn inte kan/vill vara med på bild.

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping