Lustfyllt lärande för både vuxen och barn

Vill du luta dig tillbaka och uppleva något kul och lärorikt tillsammans med ditt barn? Eller ge ditt barn kvalitetstid med morfar, faster eller annan vuxen?

Gå en kurs för barn och vuxna tillsammans! Hos oss får ni både nya kunskaper och nya kompisar. Inte bara är det ett tillfälle att umgås och ha kul tillsammans, det är också ett tillfälle att lära sig nya saker och utveckla nya färdigheter tillsammans.

Oavsett om det är en dans-, målnings- eller matlagningskurs så finns det en mängd olika alternativ att välja mellan. När kursen är över har ni inte bara lärt er nya färdigheter, utan ni har också skapat fina minnen tillsammans. Varmt välkommen!

Vårt utbud inom Vuxen och barn

Din sökning"" visar 17 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Prova på Acroyoga - en rolig familjeaktivitet"
Vuxen och barn
Barn och unga

Prova på Acroyoga - en rolig familjeaktivitet

Ort: ÖrebroStartdatum: 29 Maj 2024Tid: 17:00-18:30Antal tillfällen: 1 st tillfällenDagar: OnsdagPris: 125 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Läs vidare om "Keramik, förälder-barn (Knipplagatan)"
Vuxen och barn

Keramik, förälder-barn (Knipplagatan)

Ort: GöteborgStartdatum: 4 Okt 2024Tid: 15:45-17:15Antal tillfällen: 9 st tillfällenDagar: FredagarPris: 3 095 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!