Köpvillkor diplomutbildning

Anmälan

Vid anmälan förbinder du dig att betala in anmälningsavgiften senast 10 dagar efter det att du fått din faktura. Denna avgift är obligatorisk för att du ska garanteras plats. Anmälningsavgiften återbetalas inte.

Vi förbehåller oss rätten att ställa in en utbildning med för få anmälda. När utbildning ställs in återbetalas hela anmälningsavgiften. Pris- och anmälningsavgift framgår på respektive utbildningssida.

Anmälan är bindande. Endast fullständiga anmälningar behandlas.

Ångerrätt

Du har enligt distans- och hemförsäljningslagen (2005:59) rätt att ångra dig och avboka din anmälan genom att meddela oss senast 14 dagar efter det att vi har bekräftat att du har en plats reserverad.

Avanmälan ska göras senast två veckor före utbildningens start. Vid senare avanmälan debiteras hela utbildningsavgiften.

Betalning

Avgiften kan betalas med Swish, kort, eller Medborgarskolan faktura.

Human Finans

I samarbete med Human Finans erbjuder vi krediter för dig som önskar gå en hel eller deltids- utbildning som inte berättigar till studielån. Gå in på www.humanfinans.se, och följ instruktionerna. Gäller Medborgarskolan Stockholm

En studietimme = 45 minuter

Hela Medborgarskolans utbud presenteras i ett särskilt utbildningsprogram. Mer information finns på www.medborgarskolan.se

All kundinformation som t.ex. namn- och adressuppgifter behandlas med hjälp av modern informationsteknik och lagras hos Medborgarskolan.

Villkor för kurs/studiecirkel

För kurs/studiecirkel och föreläsningar gäller särskilda anmälnings- och köpvillkor.