En diplomutbildning på Medborgarskolan kan vara början till en ny karriär. En diplomutbildning är en yrkesinriktad utbildning där du får ett diplom som bevis på vad du lärt dig.

Diplomutbildningen vänder sig till dig som vill lägga grunden till en helt ny yrkesbana, men också till dig som vill krydda ditt cv med nya meriter.

På våra diplomutbildningar ställs du inför nya utmaningar och vi erbjuder en serie av inspirerande grund- och påbyggnadskurser.

Yrkesinriktade utbildningar

En diplomutbildning hos oss på Medborgarskolan är en yrkesinriktad och yrkesförberedande utbildning. Alla våra lärare på diplomutbildningarna är eller har varit yrkesverksamma inom respektive område.

Finns bland annat i Stockholm, Göteborg, Malmö

Diplomutbildningarna ges i bland annat Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Det finns även diplomutbildningar på distans.

Diplomutbildningar

Din sökning"" visar 10 resultat i Stockholm

Sortera på:

Läs vidare om "Kockutbildning inriktning a la carte"
Intensivkurs

Kockutbildning inriktning a la carte

Ort: StockholmStartdatum: 5 Sep 2024Tid: 17:15-21:45Antal tillfällen: 10 st tillfällenDagar: Tors, FrePris: 30 995 kr
Läs vidare om "Diplomerad florist - intensiv"
Intensivkurs

Diplomerad florist - intensiv

Ort: StockholmStartdatum: 20 Maj 2024Tid: 09:15-16:30Antal tillfällen: 10 st tillfällenDagar: Mån-FrePris: 22 995 kr
Läs vidare om "Diplomutbildning Löneadministration"