Hörlurar

Välkommen till Amplified Studios, vårt senaste tillskott till Studieförbundet Medborgarskolans Musik- och Kulturverksamhet. Här kan du boka musikproduktionsstudio och vårt allrum.

Amplified Studios

På Assessorsgatan 14 i Skanstull finns lokaler för uthyrning. Här finns ett generöst allrum samt två musikproduktionsstudios för uthyrning. Lokalerna finns till uthyrning både med och utan studiecirkel. Om ni är minst tre personer är vår rekommendation att ni startar en studiecirkel. Fördelen är att ni då får hyra våra lokaler för en reducerad hyra samt får tillgång till andra förmåner som till exempel utlåning av musikutrustning, rabatt på merch och delta på spelningar.

Allrummet

Allrummet kan användas till:

• mindre körer
  • akustiska framträdanden
  • workshops
  • föreläsningar
  • konstprojekt
  • andra former av folkbildning.

I lokalen finns bland annat hopfällbara bord, stolar, elpiano och projektor.

Amplified Studios

På Assessorsgatan finns två musikproduktionsstudios: en mindre studio som passar för max tre personer, samt en större studio som består av två rum. Båda är utrustade med bland annat dator, ljudkort, mikrofoner och lurar. Den stora studion har även ett elektronisk trumset samt ett akustiskt piano.

Artiklar

Läs vidare om "Boka hos Amplified Studios"
Studio på Assessorgatan

Boka hos Amplified Studios

Lokalerna hos Amplified Studios bokas via boka.se. Där kan du boka allrummet samt två studios för musikproduktion.

Läs vidare om "Assessorsgatan"
Assessorsgatan

Välkommen till Assessorsgatan: ett kulturhus i miniformat där vi Medborgarskolan Stockholm vill bjuda in kreativitet och möten med låga trösklar. Förutom musikstudios, DJ-kurser och ett galleri tar vi även gärna emot förslag på vad just du vill göra!