En kvinna blir fotad på en parkbänk

Medspråk - Träna och öva på svenska i Östersund

Kom på Medspråk och träna svenska. Öva svenska på Medborgarskolan! Come and improve your spoken Swedish!

Välkommen att träna svenska på Medborgarskolan. Medspråk är till för att du ska få hjälp när du lär dig svenska. I en mindre grupp övar du på att förstå och prata svenska. I varje grupp finns minst en svensktalande person som leder samtalet.

Gruppen träffas vanligtvis en gång i veckan och pratar om allt möjligt, utifrån vad som är aktuellt för dagen och vad deltagarna själva vill. Alla är välkomna!

Welcome to Medspråk – helping you to learn Swedish. We meet in small groups where you can practice both speaking and understanding Swedish. The groups are led by at least one native Swedish speaker.

The group meet and talk both about everyday events and about things of interest to the group. Come and join us! Everyone is welcome!

Vårt utbud inom Medspråk

Din sökning"" visar 0 resultat i Östersund

Sortera på:

Hoppsan!

Din filtrering gav inte några träffar, vänligen justera din filtrering.

Ämnen inom språk