Gillar du att stå på scen och att uttrycka dig med tal, gester eller rörelser? Då är en kurs inom dans och teater något för dig. Dans och teater är ett av de allra populäraste områdena hos oss och vi erbjuder många olika kurser på olika nivåer.

Teaterskola, teaterlek eller varför inte teaterläger? Möjligheterna hos oss är många för dig som vill stå på scen och spela en roll inför andra. Om du hellre vill uttrycka dig med kroppen och med rörelser så finns det många olika danskurser att välja mellan. Allt från balett till streetdance och bugg. Välkommen på en kurs i dans och teater!

Vårt utbud inom Dans och teater

Din sökning"" visar 15 resultat i Lund

Sortera på:

Läs vidare om "Teater 55 +"
Kurs
Dagtid

Teater 55 +

Ort: LundStartdatum: 12 Sep 2024Tid: 14:30-16:00Antal tillfällen: 10 st tillfällenDagar: TorsdagarPris: 1 495 kr
Läs vidare om "Flamenco mellan/svår"
Kurs

Flamenco mellan/svår

Ort: LundStartdatum: 14 Apr 2024Tid: 17:40-18:55Antal tillfällen: 4 st tillfällenDagar: SöndagarPris: 665 kr