Konsthantverk är ett samlingsord för olika tekniker där du kan lära dig att göra konstnärliga bruksföremål. Flera av våra populäraste ämnen till exempel keramik och silversmide är exempel på konsthantverk.

På Medborgarskolans kurser i konsthantverk får du själv skapa med stöd från en erfaren ledare i konsthantverkskurser. Du får lära dig hantverket från grunden och använda olika tekniker. Konsthantverk är ett sätt att uttrycka dig själv med konst.

Vårt utbud inom Konsthantverk

Din sökning"" visar 428 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Keramik Barn & Vuxen"
Kurs

Keramik Barn & Vuxen

Ort: VästeråsStartdatum: 8 Jun 2024Tid: 12:30-15:30Antal tillfällen: 1 st tillfällenDagar: LördagPris: 495 kr
Läs vidare om "Keramik - workshop senior"
Kurs
Minigrupp
Seniorer
Dagtid