På Nyckelpigan i Mellbystrand utanför Laholm löper kulturaktiviteterna som en röd tråd genom verksamheten. I leken och i mötet med andra stimuleras barnens naturliga nyfikenhet och förmåga att skapa och uttrycka känslor.

Nyckelpigans förskola

Här, vid Hökagården i Mellbystrand, har vi byggt Sveriges naturskönaste förskola med moderna och verksamhetsanpassade lokaler med gott om utrymme – både inne och ute. Havet ligger endast 200 meter bort och ett naturreservat, med den härligaste skog som lekplats, precis utanför dörren.

Nyckelpigans förskola är miljöcertifierad genom Grön Flagg och arbetar aktivt med hållbar utveckling.

Välkommen till oss!

Här ansöker du