Naturvetenskap är läran om naturen. Är du intresserad av hur den fungerar ska du ta en kurs i naturvetenskap. Naturvetenskap är ett samlingsnamn för biologi, fysik, kemi och matematik.

Naturvetenskap är roligt. Det är spännande att lära sig om naturen. Naturvetenskapen försöker göra teoretiska modeller som så enkelt som möjligt kan förklara det som kan observeras, mätas och testas.

Det finns också flera hobbyer som berikas av kunskaper inom naturvetenskap, såsom astronomi, fågelskådning, växtodling, friluftsliv och geologi.

Tveka inte, anmäl dig till kurs i naturvetenskap redan idag!

Vårt utbud inom Naturvetenskap

Din sökning"" visar 17 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Travskola för nybörjare"

Travskola för nybörjare

Ort: LyckseleStartdatum: 5 Feb 2024Tid: 17:30-19:30Antal tillfällen: 15 st tillfällenDagar: MåndagarPris: 0 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Läs vidare om "Travskola för nybörjare"

Travskola för nybörjare

Ort: LyckseleStartdatum: 11 Jan 2024Tid: 17:30-19:30Antal tillfällen: 15 st tillfällenDagar: TorsdagarPris: 0 kr

Få platser kvar