Gå en kurs i sång och bli bättre på att sjunga. Ta chansen att utveckla dina möjligheter som sångare med en sångkurs.

Ta sånglektioner och lär dig grundläggande artikulation, stöd- och andningsteknik för de flesta musikstilar.

När du har enskild undervisning i sång så får du träna sångteknik, rytmik, uttryck, scenteknik och improvisation, allt utifrån förkunskaper och önskemål. Välkommen på en sångkurs!

Vårt utbud inom Sång

Din sökning"" visar 35 resultat i

Sortera på:

Läs vidare om "Funkis scenskola: Bli en stjärna"
Funkis

Funkis scenskola: Bli en stjärna

Ort: LinköpingStartdatum: 18 Maj 2024Tid: 13:00-15:15Antal tillfällen: 3 st tillfällenDagar: LördagarPris: 0 kr
Läs vidare om "Körsång i Mellbystrand"

Körsång i Mellbystrand

Ort: MellbystrandStartdatum: 30 Apr 2024Tid: 20:15-21:00Antal tillfällen: Dagar: TisdagPris: 0 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Läs vidare om "Event konsert"

Event konsert

Ort: LaholmStartdatum: 30 Apr 2024Tid: 19:00-19:45Antal tillfällen: Dagar: TisdagPris: 0 kr

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Läs vidare om "Sång - enskild undervisning"
Individuell undervisning

Sång - enskild undervisning

Ort: FalunStartdatum: Tid: Antal tillfällen: 5 st tillfällenDagar: Tis, TorsPris: 2 495 kr