Konst- och kulturutbildningar på Kulturama

Kulturama är Nordens största skola för estetiska utbildningar och har funnits i över 40 år. Varje år examineras studerande och går ut i branschen som verksamma och framgångsrika konstnärliga utövare. Kulturama erbjuder utbildningar på heltid och deltid inom dans, musikal, teater, musik, sång, opera, foto, film och musikproduktion.

Kulturama – en unik skola i Norden

På Kulturama får du möjlighet att etablera samarbeten med likasinnade. Andra talanger som har siktet inställt på en karriär på eller bakom scenen. Här samsas framtidens sångartister, musiker, dansare och skådespelare sida vid sida. Vi är faktiskt den enda skolan i Norden som har alla dessa discipliner samlade under ett och samma tak. Här börjar du bygga ditt nätverk av kontakter som ska stötta, trösta och glädjas med dig i framtiden.

Kulturama har utbildningar och kurser inom dans, musikal, teater, musik, sång, foto och film.

Förverkliga din dröm hos Kulturama i Stockholm!

Utbildningar på Kulturama

Kontakta Kulturama

Kontakta oss om du har några frågor om utbilningarna.

info@kulturama.se

Virkesvägen 21, Hammarby Sjöstad