Skellefteå
24 Jun 2024
Mån-Ons
Jeanette Emilsson Hultdin

Fullbokad. Anmäl dig som reserv!

Kom och prova både akvarell, blyerts och akryl med Jeanette Hultdin! Du får på denna kurs prova olika tekniker och kan sedan bygga på med vår sommarspecial, en kurs belagt ute vid havet i ljuvliga Boviksbadet som startar veckan efter. Idylliskt - eller hur?

Denna kurs är just nu enbart en intresseanmälan så du binder dig inte vid anmälan. När alla detaljer är klara kommer du kontaktas och erbjudas en definitiv kursplats.

INNEHÅLL
Denna kurs erbjuder dig att prova arbeta både med akvarell, acryl och blyerts.
Kursledaren kommer gå igenom flera olika tekniker och material och exprimenterar oss fram.

UPPLÄGG
Tre förmiddagar mellan kl 09-00-12.00 på Ateljéhuset, Södra Järnvägsgatan 49 C.
Vi jobbar stationsvis.

FÖRKUNSKAPER
Inga

KURSLEDARE
Jeanette Hultdin, utbildad bildlärare och keramiker. Hon har vart verksam i 29 år och håller även på med silversmide och raku.
För att läsa mer om henne, kika in på hennes hemsida www.brakkonart.se.

KURSMATERIAL
Ingår i kursavgiften så du behöver inte ta med dig någonting.

BRA ATT VETA
Startdatum är alltid preliminärt, invänta därför alltid din kallelse.

Vid frågor, funderingar eller specifika behov, tveka inte att kontakta oss.
Ring oss, 0910-71 31 30 för mer information.
Glöm inte att läsa våra avbokningsvillkor om du vill avboka din plats!
Vill du delbetala så hittar du informationen på samma ställe.
Klicka här så kommer du direkt till allmänna villkor, delbetalning med mera.

RABATT HOS BOKUS OCH AKADEMIBOKHANDELN
Under tiden du går kursen hos oss på Medborgarskolan får du rabatt på Bokus och Akademibokhandeln.
Gå in på www.medborgarskolan.se/bokusrabatt där hittar du detaljerad information om rabatterna.

MEDBORGARSKOLAN OCH FOLKBILDNING
Folkbildning skapar vi tillsammans i studiecirklar som drivs framåt genom kunskapsutbyte. Studiecirkeln är folkbildningsrörelsens klassiska kursform och kan handla om stort och smått, lokalt och globalt. Den kan genomföras vid träffar eller på distans och den enskilde deltagaren kan påverka cirkelns upplägg och innehåll efter demokratiskt inspirerad modell.
Medborgarskolan är ett humanistiskt studieförbund som ger dig möjlighet att lära, utvecklas och utbyta erfarenheter och tankar med andra människor. Vi har en bred verksamhet och samarbete med föreningar och organisationer inom många olika ämnen.

Ateljéhuset

Södra Järnvägsgatan 49 C, Skellefteå