Västerås
23 Nov 2024
Dag
100 kr

Var med och minska masskonsumtionen i samband Black Friday - och sälj dina saker som inte används. Kom på vår loppis och sälj det du inte längre behöver, för andra att återbruka och älska. I samband med loppisen anordnas ett öppet hus med flera aktiviteter bland annat en konstutställning med målartrion VASS.

Har du rensat ditt hem på kläder och saker som inte längre används? Vet du inte vart du ska göra av allt? Då ska du boka ett bord på vår loppis den 23 november där du får chansen att sälja av dina saker och bidra till ett mer hållbart samhälle.

Vi har ett pyssel- och återbruksrum för de små och lekfulla vuxna där vi även kommer att visa barnfilm.

Vi har 20 bord totalt och det är först till kvarn som gäller! Kostnad för bord: 100 kr. Plats för klädstång finns men du måste ta med din egen.

Skänkes rum! Här kan du ställa in det du önskar skänka. Du väljer själv om du vill göra detta under dagen eller efter avslutad loppis. Vi ser till att sakerna kommer till Stadsmissionen.

Detta är alltså en bokning för bord om du vill sälja!

Viktig information!

Loppisens öppettider: 23 november 11.00-15.00

Incheckning för säljare med bord: 9.00-11.00 Kom i tid!

Fika att köpa kommer finnas.

Tillgång till kylskåp, frys samt mikro finns.

OBS! Avbokning senast 20 november 16.00 annars återbetalas ej hyra för bord

Adress: Skivfilargränd 4 på Kopparlunden i Västerås.

Storlek på borden: 160x80cm, 190x80cm, 120x100cm. Du blir tilldelad ett bord vid ankomst.

Medborgarskolan Västerås Kopparlunden

Skivfilargränd 4, Västerås