En kvinnlig DJ lyssnar på musik i hörlurar

Vi jammar och spelar låtar som vi utvecklar. Vi kanske skapar ett band ihop?

Örebro
9 Feb 2024
Fredagar
Roy Johansson

Vi jamar och spelar låtar som vi utvecklar. Vi kanske skapar ett band ihop? Passionär – Din bästa tid är NU! Och vi lär av varandra!

Vi söker fler deltagare!
Vi jamar och spelar låtar som vi utvecklar. Vi kanske skapar ett band ihop?

Du kan spela ditt instrument eller sjunga.

KURSLEDARE Detta är en kamratgrupp/studiecirkel där vi lär av varandra. Men någon i gruppen utses som kontakt/ledare.

KURSMATERIAL:

Du tar med ditt eget instrument material bestämmer vi tillsammans.

LOKAL: I våra lokaler kaffe o The ingår

BRA ATT VETA

Passionär – Din bästa tid är NU! Och vi lär av varandra!

Är du trött på att sitta hemma eller bara nyfiken på att träffa nya människor som kan förgylla vardagen och ge inspiration och gemenskap. Passionär är ett nytt koncept för dig som vill få mer passion i livet och som utgår från ditt intresse, engagemang eller kunskap. Här träffas människor med samma intresse och utvecklas tillsammans. Dags att göra något nytt!

Medborgarskolan erbjuder en trevlig atmosfär i våra lokaler och en kaffe/the. Vi startar intressegruppen när gruppen har fått tillräckligt med deltagare eller att gruppen blivit fulltecknad. Du kommer att få en inbjudan/kallelsefaktura när gruppen är startklar därefter träffas vi första gången för att sätta en plan utifrån ert intresse och utser någon som gruppens kontakt/ledare.

Medborgarskolan Örebro Fredsgatan 14

Fredsgatan 14, Örebro