Byta karriär

Funderar du på att byta karriär? På Medborgarskolan finns flera möjligheter. Förutom vårt breda kursutbud erbjuder vi yrkesinriktade diplomutbildningar inom en rad olika områden.

Att stå inför ett vägskäl i karriären kan kännas både spännande och osäkert på samma gång. Vad du än har för skäl att vilja byta karriär kan vi på Medborgarskolan erbjuda flera alternativ. Vi har flera yrkesinriktade diplomutbildningar inom bland annat:

• Ekonomi och redovisning
  • Marknadsföring
  • Löneadministration
  • Stensättning
  • HR-assistent
  • Kock
  • Florist och trädgård
  • Tolk

Bredda din utbildning med en kurs

Kanske behöver du bara bygga på eller komplettera din befintliga utbildning med en kurs. I vårt breda kursutbud finns alltifrån språk och hantverk till kurser inom hållbarhet och redovisning. Behöver du vägledning är du alltid välkommen att kontakta oss.

"Att stå inför ett vägskäl i karriären kan kännas både spännande och osäkert på samma gång."