Smålandsstenar
Onsdagar
Johanna Hallberg

Innehåll

Vi jobbar dynamiskt och inkluderar kvaliteter som värme, rörlighet och kraft. Med medveten andning varieras mjuka somatiska flöden med sekvenser som är mer utmanande. Klassen bygger på hathayogans principer, där man med fysiska rörelser kombinerat med andning och meditation uppnår ett fysiskt och psykiskt välbefinnande.

Alla är varmt välkomna, inga förkunskaper krävs.

Viktig information

Medborgarskolan skickar fakturan på mail, därför är det viktigt att ange sin mejladress vid anmälan.
Önskas kvitto måste du meddela det via mail till varnamo@medborgarskolan.se.

Johanna Hallberg, utbildad yogalärare, personlig tränare, funktionell tränare och massör.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

2250 kr
Det går bra att dela upp betalningen av fakturan på 2 eller 3 gånger. Detta anges vid anmälan.

Kom i mjuka rörliga kläder, medtag yogamatta och en filt. Lokal Stora salen.

Om anmälan

• Kursstart är preliminär och kan komma att ändras.
  • Observera att du alltid får en kallelse innan kursstart.
  • Ibland hamnar våra mejl i skräpposten, så kolla gärna där så att du inte missar någon viktig information.
  • Ta del av våra allmänna villkor här.
  • Har du speciella behov så kontakta oss så ska vi försöka lösa dessa så smidigt som möjligt.

Rabatter och förmåner

Under kursens gång har du 10% rabatt hos Akademibokhandeln och 6% rabatt hos Bokus den termin som du är deltagare hos Medborgarskolan. Läs mer här.

Medborgarskolan och folkbildning

Folkbildning skapar vi tillsammans i studiecirklar som drivs framåt genom kunskapsutbyte. Studiecirkeln är folkbildningsrörelsens klassiska kursform och kan handla om stort och smått, lokalt och globalt. Den kan genomföras vid träffar eller på distans och den enskilde deltagaren kan påverka cirkelns upplägg och innehåll efter demokratiskt inspirerad modell.

Medborgarskolan är ett humanistiskt studieförbund som ger dig möjlighet att lära, utvecklas och utbyta erfarenheter och tankar med andra människor. Vi har en bred verksamhet och samarbete med föreningar och organisationer inom många olika ämnen.

Torghuset

Torggatan 1, Smålandsstenar