Närbild på en man som spelar elbas

Elbas enskild undervisning intresseanmälan

Örebro
Måndagar

Vill du utveckla ditt spelande genom enskild undervisning i elbas? Eller behöver du lektioner inför något antagningsprov eller är helt nybörjare ? VI anpassar efter dig

Innehåll
Vi utgår från din nivå och dina önskemål när vi planerar kursen. Vi arbetar med låtar, teknik och rytmik. Undervisningen anpassas individuellt för att du ska utvecklas i din egen takt. Vi erbjuder också undervisning på högre nivå inför antagningsprover till olika skolor.

Upplägg
En gång i veckan 8 x 30 minuter. Elbaslektioner bokas löpande och under vårterminen 2023 har vi undervisning på onsdagar. När din anmälan kommit in kontaktar vid dig för bokning tid, betala därför ej online vid anmälan. Skriv gärna i noteringen vilken tid som passar dig

Alla kursstarter är preliminära. Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum cirka en vecka före kursstart.

Vill du delbetala kursen? Skriv i meddelanderutan vid din anmälan att du önskar delbetala.
Uppehåll vid skollov alternativt efter överenskommelse. Om du inte kan komma på bokad lektion behöver vi ha din avanmälan senast kl 10.00 samma dag som din lektion. Då erbjuds du en lektion vid ett annat tillfälle som ersättning.

Förkunskaper
Undervisningen sker individuellt och skräddarsys efter elevens önskemål. Passar både dig som är helt nybörjare och dig som vill utvecklas och utmana dig själv.

Vår kursledare är utbildade pedagoger och musiker.

Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Medtag eget instrument, förstärkare finns i lokalen.  Om du inte kan komma på bokad lektion behöver vi ha din avanmälan senast kl 10.00 samma dag som din lektion. Då erbjuds du en lektion vid ett annat tillfälle som ersättning. Enskild undervisning, tid efter överenskommelse och i mån av plats

Medborgarskolan Örebro Fredsgatan 14

Fredsgatan 14, Örebro