Norrköping
Jan Tellgren

Vill du lära dig gitarr med fullt fokus på din egen utveckling och lärande? Då kanske individuell undervisning passar för dig.

Inriktningen är pop, rock, country och visor.
Vad vill du lära dig? Har du redan erfarenhet? Som enskild elev bestämmer du själv vad du vill lära dig och hur många lektioner.

Upplägg

• Kursen sker på onsdag eftermiddag eller kväll. Startdatum och tid bestäms i samråd med ledaren.
  • 1 lektion motsvarar 45 minuter.
  • Lektionerna sker vanligtvis en gång i veckan men det finns möjlighet till tätare lektioner för en mer intensiv kurs. Efter avslutad kurs finns möjlighet att förläng med fler lektioner.
  • Medtag egen gitarr.

Förkunskapskrav

Inga förkunskaper krävs. Kursen är för dig mellan 16 och 100 år.

Kursmaterial

Medtag egen gitarr. Kursmaterial, i form av notblad, tillhandahålls av ledaren. Om du planerar att köpa en gitarr för att gå kursen så kontakta gärna ledaren Jan på info@programhanterarn.com så får du hjälp och råd inför ditt köp.

Ledaren

Jan Tellgren.
Redan i tonåren började Jan spela gitarr och har sedan dess varit aktiv inom många olika bandverksamheter. Jan brinner för att få lära ut och är en mycket duktig och erfaren pedagog.
Alla våra ledare har genomgått Medborgarskolans pedagogiska grundkurs som är anpassad för vuxenutbildning. Vi har ett ledarutvecklingsprogram som en del av vårt kvalitetssystem. Där erbjuder vi alla ledare kontinuerlig möjlighet till såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

• Anmäl dig genom att klicka på Anmäl dig här så kontaktar vi dig och bestämmer tid för lektionerna.
  • Läs mer om delbetalning eller om våra allmänna villkor.
  • Vid frågor, funderingar eller specifika behov, tveka inte att kontakta oss.

Norrköping Medborgarskolan

Tegelängsgatan 11 B, Norrköping