Vännäs
28 Sep 2024
Lör, Sön

Skapa vackra ting med hjälp av tenntråd!

Innehåll och upplägg
Under kursen får du lära dig olika tekniker från grunden. Träffarna genomförs genom varvning av teoretiska genomgångar och praktiskt arbete. Första delen av kursen får du under ledning göra ett enklare armband och därefter kan du övergå till mer avancerade designer och tekniker.

Du behöver inga förkunskaper.

Ledare för kursen är Gunilla Axelsson. Gunilla driver Sunnansjö Tenn och företaget Willfix.
Gunilla är en mycket påhittig och kreativ person som ser skapandet och nytänkandet som en del i sitt arbete och gillar att entusiasmera och inspirera sina kursdeltagare.

Kursmaterial
Material till ett armband ingår i kursavgiften. Mer material finns att köpa i kurslokalen.
Material som köps på plats kan betalas via Swish eller kontant. Har man inte Swish så skickas faktura efter avslutad kurs.

Kursen är upplagd på två dagar och vi håller till på Medborgarskolan i Vännäs, Köpmangatan 15. Deltagarna tar med sig egen lunch under kursen. Kyl, frys, mikro och spis finns lokalen. Kaffe the och fikabröd bjuder vi på under kursdagarna.

Kursstart kan komma att ändras, startdatum är preliminärt. Observera att du alltid får en kallelse innan kursstart. Har du speciella behov så kontakta oss så ska vi försöka lösa dessa så smidigt som möjligt.

Har du frågor kontakta:
Victoria Kreuger, verksamhetsutvecklare på Medborgarskolan.
090-77 50 51, 073-867 60 62
victoria.kreuger@medborgarskolan.se