Örebro
20 Sep 2024
Fredagar
750 kr

Vi ”gubbar” träffas och lagar mat ihop och lära av varandras tips och trix. Kanske någon har det bästa receptet på gubbröra? Passionär – Din bästa tid är NU! Och vi lär av varandra

Vi ”gubbar” träffas och lagar mat ihop och lära av varandras tips och trix. Kanske någon har det bästa receptet på gubbröra? Vi avslutar med en måltid. Det går bra att anmäla sig till gruppen efter startdatum då vi fyller på med deltagare under terminen.

KURSLEDARE Detta är en kamratgrupp/studiecirkel där vi lär av varandra. Men någon i gruppen utses som kontakt/ledare.

KURSMATERIAL:  Menyn bestämmer vi tillsammans och ingår inte i avgiften.

LOKAL: I våra lokaler kaffe o The ingår

BRA ATT VETA

Passionär – Din bästa tid är NU! Och vi lär av varandra!

Är du trött på att sitta hemma eller bara nyfiken på att träffa nya människor som kan förgylla vardagen och ge inspiration och gemenskap. Passionär är ett nytt koncept för dig som vill få mer passion i livet och som utgår från ditt intresse, engagemang eller kunskap. Här träffas människor med samma intresse och utvecklas tillsammans. Dags att göra något nytt!

Medborgarskolan erbjuder en trevlig atmosfär i våra lokaler och en kaffe/the. Vi startar intressegruppen när gruppen har fått tillräckligt med deltagare eller att gruppen blivit fulltecknad. Du kommer att få en inbjudan/kallelsefaktura när gruppen är startklar därefter träffas vi första gången för att sätta en plan utifrån ert intresse och utser någon som gruppens kontakt/ledare.

Medborgarskolan Örebro Fab.

Fabriksgatan 18, Örebro