Lund
Ledare
Torah-Christina Beijbom
1 350 kr

Yoga är så mycket mer än bara fysiska övningar, mycket handlar om att skapa mental harmoni och balans genom att hitta fokus och bli tryggare i sig själv.

I takt med att vi blir äldre är det viktigt att upprätthålla vår rörlighet, styrka och balans för att undvika fall och skador. Dessa tre delar är något vi jobbar med i yogan.

Genom att ha med sig andningen i mjuka streckövningar, kan kropp, själ och sinne balanseras genom behaglig avslappning. Du tränar olika yogaövningar genom stående, sittande och liggande positioner och varje pass avslutas med en guidad avslappnings-meditation.

FÖR VEM?
Övningarna anpassas individuellt efter var och ens förmåga.
Inga förkunskaper behövs.

KURSLEDARE
Torah Christina Beijbom har 30 års erfarenhet av yoga, dans och rörelse och meditation och har studerat i Frankrike och Indien.

BRA ATT VETA
Mjuka kläder, mjuka skor med sula som inte glider eller barfota.
Kursavgiften går att dela upp på två eller tre månader.

ANVÄND DITT FRISKVÅRDSBIDRAG HOS OSS!
Betala in kursavgiften och kontakta oss efteråt på: 075-241 68 50 / region.syd@medborgarskolan.se och begär kvitto som du kan lämna till din arbetsgivare.

Epassi:
Anmäl dig till kursen som vanligt och skriv i meddelanderutan att du betalar genom epassi. Välj betalningsmetod: Medborgarskolan faktura
Via Epassis (app/hemsida) väljer du det belopp du vill använda hos Medborgarskolan, beroende på hur mycket du har din pott.

Medborgarskolan - Kultur

Bangatan 10 A (en trappa ner), Lund