Malmö
6 Dec 2022
Tis, Tors
0 kr

Medborgarskolan planerar för nya replokaler i ett fräscht nytt musikhus i "kulturbullerzonen" på NGBG. I väntan på egna lokaler samarbetar vi runt befintliga lokaler på adressen N.Grängesbergsgatan 26A. Kvinnor och transpersoner har förtur. Anmäl dig gärna till vår intresselista här nedanför!

Givetvis är anmälan INTE bindande, utan ger dig bara förtur. Preliminär info om hyresnivåer kommer att bli klart under sommaren. Medborgarskolan kommer att jobba för att hålla hyrorna nere så mycket det bara går.

Och ja, du får gärna dela med dig av länken till andra bekanta som letar replokal!

För mer info, kontakta: Anna Wagner, verksamhetsutvecklare för musik. Mail: anna.wagner@medborgarskolan.se, Tel: 0764-95 84 58

NGBG11

Norra Grängesbergsgatan 11, Malmö