Limhamn
Ledare
Eva Andersson
1 095 kr

Linedance är en amerikansk country & western dansstil.

Linedance är ett roligt och socialt sätt att röra på sig och en perfekt motionsform som håller både knopp och kropp i trim.

Danserna utförs på rader (lines) och består av ett antal stegkombinationer som upprepas om och om igen.
Du lär dig den grundläggande terminologin, tekniken och stegkombinationerna.
Men framför allt har du roligt. Så kom och njut av dansglädjen som Linedance ger.

FÖRKUNSKAPER
Inga förkunskaper krävs. Detta är en kurs på nybörjarnivå. Du kan dansa nybörjarnivå flera terminer.

KURSLEDARE
Eva Andersson
Alla våra ledare har adekvat ämneskunskap och gedigen erfarenhet av att undervisa i sitt ämne.
Vi har ett ledarutvecklingsprogram som en del av vårt kvalitetssystem.
Där erbjuder vi alla ledare kontinuerlig möjlighet till såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

BRA ATT VETA

Invänta alltid din kallelse till kursen! Eventuell rabattorsak anges vid anmälan, (intyg krävs). Kursavgiften går att dela upp på två eller tre månader.

RABATT PÅ DANS-, MUSIK, SÅNG OCH TEATERKURSER (gäller ej individuell undervisning)
Gå två klasser inom dans och sång och få 300:- rabatt på den andra klassen, eller gå 3 klasser och få 500:- rabatt på din tredje klass.
Går ej att kombinera med andra rabatter. Gäller på klasser som är 9 gånger eller längre och som går parallellt med varandra under terminen. Rabatten är personlig och gäller ej syskon och familj.

RABATT
Alla som går kurs hos oss får rabatt på Bokus.
Läs mer om hur du gör http://www.medborgarskolan.se/toppmeny/kurser-forelasningar/rabatt-pa-kursmaterial

Medborgarskolan - Limhamns Folkets hus

Linnégatan 61, Limhamn