Falkenberg
5 Maj 2024
Dag
0 kr

Varmt välkommen att anmäla dig till detta utbildningstillfälle i HLR och fältvård. Utbildningen riktar sig till dig som är aktiv inom vår organisation och gått patrulledarutbildning samt är betalande medlem.

Som patrulledare är du en av våra största resurseroch vi vill satsa lite extra på er. Detta är ett bra tillfälle så att du kan bättra på sina kunskaper så att du kan vara väl förberedd under sökinsats. Det är viktigt för oss att du känner dig trygg och väl förberedd när du blir kallad till våra sökinsatser.

Vi kommer att dela in er i två grupper. Under tiden som halva gruppen har HLR kommer den andra halvan få en genomgång av hur vi hanterar fynd under sökinsats. Ni kommer även få titta närmare på vårat material och får möjlighet att ställa frågor till våra insatsledare.

Utbilningsledare HLR

Fredrik Nyh One Safty Swedish AB

Övrigt

Begränsat antal platser så vid förhinder vänligen meddela detta så andra får chans att delta.

Kontakt: Mikaela.Kadrijaj@medborgarskolan.se

Medtag lunch, kylskåp samt micro finns att nyttja.

Kaffe, tea och lättare fika bjuder vi på.

Parkering finns inte men hänvisar till allmäna parkeringsplatser i anslutning till Holgersgatan.

Kallese mailas ut ett par dagar före utbildningstillfället.

Kontakt och eventuella frågor: halland@missingpeople.se

Medborgarskolan Falkenberg

Holgersgatan 21, Falkenberg