Lund
2 Sep 2024
Måndagar

Det är här det börjar! Älskar du att dansa, sjunga och spela teater? Kan du inte låta bli att showa? Då har du kommit rätt! På musikalklasserna utvecklar vi på ett lekfullt och åldersanpassat sätt grunderna inom dans, sång och teater med målet att stärka varje deltagares självförtroende.

Inga förkunskaper krävs. Detta är både för dig som gått innan och för dig som är ny. Du ska ha fyllt 7 år för att gå kursen alternativt fylla inom den närmsta månaden.

Isabel Andersson Nilsson
Det är något speciellt med våra kursledare! De genomgår kontinuerligt Medborgarskolans ledarutvecklingsprogram. Programmet är en del av vårt kvalitetssystem, där det ingår såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

Rörelsevänliga kläder.

Invänta alltid din kallelse till kursen! Eventuell rabattorsak anges vid anmälan, (intyg krävs). Kursavgiften går att dela upp på två eller tre månader.

RABATT PÅ DANS-, MUSIK, SÅNG OCH TEATERKURSER (gäller ej individuell undervisning)
Gå två klasser inom dans och sång och få 300:- rabatt på den andra klassen, eller gå 3 klasser och få 500:- rabatt på din tredje klass.
Går ej att kombinera med andra rabatter. Gäller på klasser som är 9 gånger eller längre och som går parallellt med varandra under terminen. Rabatten är personlig och gäller ej syskon och familj.

RABATT
Alla som går kurs hos oss får rabatt på Bokus.
Läs mer om hur du gör http://www.medborgarskolan.se/toppmeny/kurser-forelasningar/rabatt-pa-kursmaterial

Folkets Hus

Kiliansgatan 13, Lund