Linköping
24 Jun 2024
Mån-Ons

En plats kvar

Gå en kurs i sommar och måla i olja eller akryl

Ägna tre dagar i början av sommaren åt måleri. Du väljer själv om du vill jobba i olja eller akryl.

Innehåll

Vår kunniga ledare går igenom grundläggande principer inom olje- och akrylmåleri, och du får tips och praktiska råd när du skapar och målar.

Alla är välkomna, både nybörjare och personer med mera erfarenhet.

Kursmaterial

Du tar med dig duk/pannå, färg och penslar.

Mats Nordenhed är utbildad vid konstfack och mångårig erfarenhet av att lära ut teckning och måleri.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Förmåner

Under den termin som du är deltagare hos Medborgarskolan får du 10 procent rabatt hos mgnART och Akademibokhandeln samt 6 procent rabatt hos Bokus. Läs mer under förmåner.

Anmälan och kallelse

Anmäl dig genom att klicka på Anmäl dig här. Glöm inte att uppge mobilnummer och mejladress vid anmälan för att inte missa viktig information angående kursen. Vid fullbokad kurs och många reservanmälda kan det hända att vi startar upp fler kurser, ange därför gärna om det är någon dag eller tid som passar bra för dig vid anmälan.

Vi reserverar oss för eventuella förändringar kring dag, tid och startdatum, alternativt inställd kurs. Invänta därför alltid skriftlig kallelse i din brevlåda ca en vecka innan start, som en bekräftelse på att kursen startar. Med kallelsen följer faktura på kursavgiften. Det går bra att delbetala kursavgiften, ange detta vid anmälan.

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping