Linköping
12 Aug 2024
Mån-Ons

Välkommen till vårt sommardagläger för barn! Här får du en chans att ägna dig åt dans under tre dagar på sommarlovet. Tack vare stöd från Westmanska fonden kan vi nu erbjuda kursen kostnadsfritt för alla barn.

Innehåll

Prova på dans med David. Fokus är på att ha kul och röra sig. Dansglädje och danslek!

Upplägg

Vi träffas 12-14 augusti klockan 15-16 i Blackboxen på Agora, Skäggetorp Centrum. Vi bjuder alla deltagare på fika.

David Sliwa har dansat hela sitt liv och har massa erfarenhet av att dela med sig av sina kunskaper till barn och unga.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Anmälan

Anmäl barnet till kursen, därefter fyller du som betalare och målsman i dina egna uppgifter under annan betalare. Kursen är kostnadsfri och detta är bara för att vi ska ha dina kontaktuppgifter. Lämna ditt mobiltelefonnummer och mailadress vid anmälan så vi lätt och snabbt kan nå dig med viktig info. Om till exempel en lektion blir inställd så informerar vi om detta via sms då vi inte har möjlighet att ringa till alla kursdeltagarna.

Vi reserverar oss för eventuella förändringar kring dag, tid och startdatum, alternativt inställd kurs.

Invänta därför alltid skriftlig kallelse i din brevlåda eller mejl ca en vecka innan start, som en bekräftelse på att kursen startar.

Agora

Skäggetorps centrum 18, Linköping