Trumpinnar som slår på trummor så att de vibrerar.

Trummor och elbas individuell undervisning, 10 gånger 30 minuter

Malmö
23 Sep 2024
Mån, Tis, Tors

En plats kvar

Lär dig spela trummor. Lektionerna riktar sig till nybörjare samt till dig som spelat ett tag.

Lektionera  är öppna för ungdom (från 13 år) och vuxna.
Kursstart sker löpande under terminen. Dag och tid bestäms i samråd med ledaren.
Kursen är på 10 gånger 30 minuter.

Ange i på noteringar i din anmälan den kunskapsnivå du uppskattar att du är på,  vilken musik du tycker om, samt vilken lektionstid- och dag du skulle föredra, gärna med flera alternativ. Efter att din anmälan inkommit förmedlar vi kontakt med läraren som avtalar startdatum, veckodag och tid med dig.

KURSLEDARE
Christian Rasmusson
Det är något speciellt med våra kursledare! De genomgår kontinuerligt Medborgarskolans ledarutvecklingsprogram som är anpassad för vuxenutbildning. Programmet är en del av vårt kvalitetssystem, där det ingår såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

RABATT
Alla som går kurs hos oss får rabatt på Bokus och Akademibokhandeln.
Läs mer om hur du gör http://www.medborgarskolan.se/toppmeny/kurser-forelasningar/rabatt-pa-kursmaterial

Hemma hos ledare Christian Rasmusson

Pilåkersvägen 9 D lgh 1303, Malmö