Yoga för Ukrainska flyktingar

Välkommen att delta i gratis Hatha och meditationsklasser i Malmö. Med hjälp av olika tekniker kommer vi arbeta med våra kroppar för att ge dem energi, styrka och balans.

Klasserna ges på Ukrainska i Medborgarskolans yoga sal på Grangatan 2, Värnhemstorget. För att delta behöver du bara bekväma kläder, mattor finns att låna. Skicka oss ett mejl med namn, telefonnummer och vilken dag du vill delta till: malin.johansson@medborgarskolan.se

Klasserna leds av en erfaren yogainstruktör från Kyiv, Milania, som vill dela med sig av sin kunskap kring att arbeta med kroppen för att hitta inre balans. Klasserna är ett samarbete med mellan Medborgarskolan och föreningen Yoga för alla.

Onsdagar: 16:00 – 17:00 start 4/5
Lördagar: 13:00 – 14:00 start 7/5

Запрошуємо всіх бажаючих українців, хто наразі перебуває в регіоні Сконе, Швеція на безкоштовні заняття з хатха-йоґи та медитації по середах з 16.00 до 17.00 та по суботах з 13.00 до 14.00 українською мовою. Заняття будуть регулярно проходити в Medborgarskolans yogastudio за адресою: Grangatan 2, 212 14, Malmö. Будемо займатись тілом, щоб надати йому сили та енергії і працювати з емоціями за допомогою йоґівських технік. Для заняття потрібен зручний одяг, килимки є у залі. Щоб зареєструватись напишіть, будь ласка листа, на електронну адресу malin.johansson@medborgarskolan.se , вказавши ваше ім’я та телефон та в який день тижня ви відвідуватимете заняття.