Önska en kurs och vinn presentkort

Har du en önskekurs som du gärna skulle vilja gå? Finns den i vårt utbud eller saknar du just den? Berätta för oss vilken din önskekurs är och varför – du kan vinna ett presentkort på 1 000 kr att använda till valfri kurs! Dessutom hjälper du oss att bli bättre på att erbjuda just det du önskar dig.

Vi utser fem vinnare som vinner varsitt presentkort om 1 000 kr att använda till valfri kurs på Medborgarskolan. (Vinsten kan ej plockas ut i pengar.)

Så här gör du

Fyll i tävlingsformuläret och skicka in senast 5 december. (Du kan endast delta en gång.) Vinnarna kontaktas via e-post och presenteras på denna sida senast 13 december.

Tack för att du är med och tävlar!

Vinnare

Vi har nu nöjet att presentera de fem personer (utan inbördes ordning) som vunnit varsitt presentkort om 1 000 kr! Tusen tack för ert deltagande och era svar – vi önskar er ett lustfyllt lärande på era kommande kurser!

Marita Johansson
Trollhättan

Lisa Sköldén
Stenungsund

Sanna Johansson
Sävedalen

Sara Grundell
Göteborg/Kungsbacka

Eva Nilsson
Halmstad

Och självklart – hjärtligt tack till alla er som deltog i tävlingen men tyvärr inte vann den här gången. Vi hoppas att även vi kommer att ses under nästa år. Varmt välkommen till Medborgarskolan!