Har du tänkt på hur flexibelt det är att lyssna på en bok? Du kan lyssna medan du går, cyklar eller kör bil, när du tränar, när du städar eller gör något annat nyttigt hemma eller i trädgården. Deltar du dessutom i en ljudbokcirkel, får du ut så mycket mer av din bok.

Storytel + Medborgarskolan

Storytel + Medborgarskolan = sant. Nu går vi ihop och slår ett gemensamt slag för boklyssning. Tecknar du ett abonnemang på Storytel i samband med att du deltar i en ljudbokcirkel hos Medborgarskolan, får du första månaden utan kostnad!

Här nedan ser du vilka olika typer av ljudbokcirklar du kan delta i. Välj det som passar dig och kolla in möjligheterna!

Välj typ av ljudbokcirkel

Läs vidare om "Ljudbokcirkel"

Ljudbokcirkel

Vill du gå med i en ljudbokcirkel på distans? Det enda du behöver är ett abonnemang hos Storytel – och tecknar du ett abonnemang i samband med att du går med i en cirkel, får du första månaden gratis! Välj bland en mängd olika boktitlar och tipsa gärna dina vänner om att delta i samma cirkel.

Läs vidare om "Affärsbokcirkel"

Affärsbokcirkel

Vill du gå med i en affärsbokcirkel på distans? Det enda du behöver är ett abonnemang hos Storytel – och tecknar du ett abonnemang i samband med att du går med i en cirkel så får första månaden gratis! Välj bland olika affärsbokpaket och tipsa gärna vänner eller kollegor om att delta i samma cirkel.