Studentrabatt på kurser i Skåne

Har du studentkort för universitet, högskola eller YH-utbildning? Då får du 20% rabatt på flertalet kurser som arrangeras i Skåne. Språk, yoga, dans eller hantverk? Vad vill du lära dig? Förverkliga din dröm!

Så här utnyttjar du din rabatt

Vid din kursanmälan på webben, ange i fältet "Meddelande" att du har studentkort för universitet, högskola eller YH-utbildning. Du kan också kontakta vår kundjtänst och göra din anmälan på telefon 075-241 68 50.

Det är viktigt att du begär rabatten vid din anmälan, för tyvärr kan vi inte bevilja rabatter i efterhand.

• Rabatten gäller ordinarie kurser som arrangeras i Skåne
  • Rabatten gäller dock inte diplomutbildningar, distanskurser, tolkutbildningar, föreläsningar, individuell undervisning eller andra kulturarrangemang

Visa upp ditt studentkort och du får 20% rabatt

Vi måste se ditt studentkort eller motsvarande. Notera tydligt vilken kurs/-er och ort du anmält dig till och välj något av följande sätt för att visa upp ditt studentkort:

1. Fota eller skanna in ditt kort och mejla det till region.syd@medborgarskolan.se.
  2. Kopiera ditt kort och skicka det med post till Medborgarskolan, Västergatan 17, 241 31 Eslöv
  3. Besöka något av våra kontor och visa upp ditt kort. Vi ber dig att avtala tid med oss innan du besöker oss.

Rabatten är personlig

• Notera att rabatten är personlig och gäller endast för dig
  • Du ska ha ett aktuellt studentkort som gäller för samma termin som du går kurs hos oss.
  • Rabatten går inte att kombinera med andra erbjudanden

Kontakta oss här!

Skicka in en kopia på ditt studentkort eller kontakta oss om du har frågor gällande rabatten.