Vårprogrammet är här - prova på gratis, tävla och vinn!

I år fyller Medborgarskolan 80 år och det vill vi fira stort. Därför anordnar vi en stor tävling i januari med hela 80 vinnare som har chans att vinna 500 kronor till sin drömkurs.

Nu är vårens kursprogram här för Medborgarskolan i Skåne. Välj mellan 23 språk, över 80 distanskurser och en rad nya och spännande nyheter. Vad sägs om japanska trender som shibori, bokashi eller amigurumi? Pensionärsbalett, vegansk matlagning, klangmeditation, barnyoga eller körsång på spanska? Vi har något för alla smaker och intressen och erbjuder kultur, bildning och meningsfulla fritidsaktiviteter för alla. Ta del av vårt breda som smala utbud i det digitala programmet nedan.

Till vårens kursprogram >>

varomslag_nyhetsbrev.PNG
Omslag kursprogram Syd

Prova på gratis!
Har du svårt att välja i vårt stora och breda utbud? Missa då inte chansen att testa på en rad aktiviteter gratis innan du bestämmer dig. Det gäller både barn och vuxna inom områden som dans, musik, kropp och hälsa. Vi erbjuder också gratis föreläsningar på sex skånska orter för att hjälpa dig hitta rätt i vårt utbud av data- och mobilkurser. Välkommen att bekanta dig med den digitala världen!

Prova gratis >>

Gratis föreläsning >>

Tävling med 80 vinnare
Delta i vår tävling med möjligheten att vinna 500 kronor till din drömkurs. Du anmäler dig till valfri kurs och skickar sedan ett mail till 80vinnare@medborgarskolan.se för att delta i vår tävling som avgörs den 31 januari. Vi behöver därför höra från dig senast 30 januari.

Tävlingsregler: Kursen måste finnas på någon av våra skånska orter. Erbjudandet gäller inte våra diplomutbildningar/yrkesutbildningar eller distanskurser. I ditt mail anger du namn samt vilken kurs och ort du anmält dig till.

Lycka till och gott nytt kunskapsår!