Eskilstuna
Cristiano Messaad
6 500 kr

Innehåll
Individuell undervisning i engelska för dig som behöver exempelvis läxhjälp, konversationsträning eller extra finslipning inför en resa eller konferens.

Upplägg
Lektionerna sker vanligtvis en gång i veckan men det finns möjlighet till tätare lektioner för en mer intensiv kurs. Efter avslutad kurs finns möjlighet att förlänga med fler lektioner för vidare inlärning. Startdatum, dag och tid bestäms i samråd med ledaren. En lektion motsvarar 45 minuter.

Förkunskaper
Du behöver inte ha några förkunskaper för att ta enskilda lektioner. Innehållet anpassas utefter dina önskemål och behov. Vid första sammankomsten går du tillsammans med kursledaren igenom vilken nivå du befinner dig på och vilka mål du har med undervisningen. I samråd med kursledaren läggs en passande arbetsplan upp för att du ska lära dig så mycket som möjligt om det du efterfrågar.

Kursledare
Medborgarskolans ledare delar med sig av sina ämneskunskaper på ett inspirerande och engagerande sätt. De vidareutvecklar kontinuerligt sin förmåga genom Medborgarskolans fortbildningsprogram inom vuxenpedagogik.

Kursmaterial
Kursmaterial ingår inte i kursavgiften. Tillsammans kommer du och ledaren gemensamt överens om vilket material som är bäst lämpat för just dig.

Bra att veta
I våra lokaler finns micro och vi bjuder på te och kaffe.

Skriv gärna i meddelanderutan om du har några önskemål om dag eller tid.
Om fakturan skall skickas till din arbetsgivare eller ditt företag, vänligen meddela detta vid anmälan.

Medborgarskolan Mälardalen är miljödiplomerade sedan 2016. Läs mer om vårt hållbarhetsarbete här.

Medborgarskolan Eskilstuna

J A Selanders gata 1, Eskilstuna