Staffanstorp
29 Aug 2024
Torsdagar
Hilary Farnell

Yoga passar alla! Du behöver inte ha tränat något tidigare utan bara känna dig nyfiken på att testa yoga. Yoga skapar balans och närvaro och öppnar upp förmågan att njuta helt och fullt i livet!

Yinyoga - är en av de lugnaste former av yoga - att komplement till de mer dynamiska yogastilarna som främst utövas i väst.
Yin formen av yoga är baserad på att hålla ett fåtal olika sittande, liggande positioner passivt under en längre period - sträcker ut bindväven runt ben leder och organ vilket gör att såväl rörlighet som smidighet ökar, samtidigt som kroppens energikanaler påverkas.

FÖR VEM?
Alla är Välkomna!
Inga förkunskaper behövs, övningarna anpassas individuellt efter din egen förmåga.

KURSLEDARE
Hilary Farnell, har under 13 år praktiserat och utvecklat sina kunskaper i flera olika Yogastilar genom Workshops och retreats både i Sverige, USA och Indien. De senaste 5 åren har Hilary undervisat kvinnor 55+ i mjuk Hatayoga samt Yinyoga och Yin-Restorative.

BRA ATT VETA
Ta med Yogamatta, filt och kudde om du har.

Golden Girl = kvinna 55+
Kursavgiften går att dela upp utan extra kostnad!

ANVÄND DITT FRISKVÅRDSBIDRAG HOS OSS!
Betala in kursavgiften och kontakta oss efteråt på: 075-241 68 50 / region.syd@medborgarskolan.se och begär kvitto som du kan lämna till din arbetsgivare.

Epassi:
Anmäl dig till kursen som vanligt och skriv i meddelanderutan att du betalar genom Epassi.
Välj betalningsmetod: Medborgarskolan faktura
Via Epassis (app/hemsida) väljer du det belopp du vill använda hos Medborgarskolan, beroende på hur mycket du har din pott.

H.Farnell

Bagarevägen 4, Staffanstorp