Linköping
Anne Gustafsson
0 kr

En plats kvar

Är du dagledig och vill måla tillsammans med andra i ateljé? Gå med i vår studiecirkel!

Vi träffas på onsdagar i Medborgarskolans ateljé, för att utveckla vårt måleri och lära av varandra. Både du som målar i akvarell och i olja eller akryl är välkommen. Studiecirkeln är inte ledarledd, utan lärandet består i att vi ger varandra feedback, kommer med tips och råd, samt diskuterar konsten. Det kostar ingenting att vara med, men du behöver anmäla dig här eller kontakta linkoping@medborgarskolan.se för mer information. Alla åldrar är välkomna, men de flesta i gruppen är pensionärer. Vi tar in deltagare löpande, så det är aldrig för sent att hoppa på!

FÖRKUNSKAPER:
Denna kurs vänder sig till dig som är intresserad av måleri och vill utvecklas tillsammans med andra. Du behöver inte vara erfaren för att delta.

KURSMATERIAL
Du tar med ditt eget material.

ANMÄLAN OCH KALLELSE Anmäl dig genom att klicka på Anmäl dig här. Glöm inte att uppge mobilnummer och mejladress vid anmälan för att inte missa viktig information angående cirkeln.

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping