Lidingö
Onsdagar
Johanna von Schoultz

En plats kvar

Här får du lära dig klä om karmstolar, pallar och fåtöljer, det vill säga lite svårare stoppningar.

Innehåll

Du kan våga dig på lite mer avancerad tapetsering och lära dig fler tekniker. Du får hjälp steg för steg tills din, helt unika, möbel är färdig.

Vi träffas vid 6 kurstillfällen.

Eventuellt uppehåll för skollov.

Kursmaterial

Material ingår inte i priset. Kursledaren ger dig tips på var du hittar det du behöver i material.

Kursen vänder sig till dig som genomgått grundkursen i möbeltapetsering.

Vår kursledare Johanna von Schoultz har många års erfarenhet av att undervisa och driver sedan många år en tapetserarverkstad här på Lidingö.

Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum cirka en vecka före kursstart.

Rabatt hos Bokus och Akademibokhandeln

Under den termin som du är deltagare hos Medborgarskolan får du 6 % rabatt på Bokus och 10 % rabatt på Akademibokhandeln. Läs mer om hur du gör här.

Medborgarskolan Lidingö

Stockholmsvägen 62, Lidingö