Ett barn spelar piano

Malmö
10 Apr 2024
Måndagar

Lär dig spela piano. Lektionerna riktar sig till såväl nybörjare till dig som spelat ett tag, ung som gammal.

FÖRKUNSKAPER
Lektionerna riktar sig till såväl nybörjare som till dig som spelat ett tag. De är öppna för  ungdom från 13 år och vuxna.

KURSLEDARE
Det är något speciellt med våra kursledare! De genomgår kontinuerligt Medborgarskolans ledarutvecklingsprogram som är anpassad för vuxenutbildning. Programmet är en del av vårt kvalitetssystem, där det ingår såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

BRA ATT VETA
Kursstart sker löpande under terminen.
Kursen är på 10 gånger 30 minuter.

Ange i intresseanmälan gärna den kunskapsnivå du uppskattar att du har, vilken musik du tycker om, samt vilken lektionstid- och dag du skulle föredra, gärna med flera alternativ. Efter att intresseanmälan inkommit förmedlar vi kontakt med läraren som avtalar startdatum, veckodag och tid med dig.

RABATT
Alla som går kurs hos oss får rabatt på Bokus och Akademibokhandeln.
Läs mer om hur du gör http://www.medborgarskolan.se/toppmeny/kurser-forelasningar/rabatt-pa-kursmaterial

Hemma hos ledare Christian Rasmusson

Pilåkersvägen 9 D lgh 1303, Malmö