Linköping
17 Jun 2024
Mån-Ons

Välkommen till vårt sommardagläger för barn! Här får du en chans att ägna dig åt dans och teater under tre dagar på sommarlovet.

Innehåll

I Sagodans blandas dans och teater. Vi utgår ifrån välkända sagofigurer, lär oss att leva oss in i dessa karaktärer och genom dem vågar vi släppa loss på dansgolvet i koreografi. Vi bygger en föreställning tillsammans och visar för föräldrar vid slutet av sista tillfället.

Upplägg

Vi träffas måndag - onsdag 17-19 juni klockan 12-13.30 i Medborgarskolans lokaler, Collegiumhuset i Mjärdevi.

Lägret avslutas med en föreställning där vi bjuder in föräldrarna för att visa vad vi lärt oss.

Sandra Karlsson Thulin är utbildad dansare på gymnasienivå och har dansat sedan barnsben. Hon är även utbildad skådespelare och har jobbat i reklam, tv och film samt är en del av Gamla Linköpings Gatuteater sedan flera år tillbaka.

Det är något speciellt med våra kursledare! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Anmälan

Anmäl barnet till kursen, därefter fyller du som betalare och målsman i dina egna uppgifter under annan betalare. Lämna ditt mobiltelefonnummer och mailadress vid anmälan så vi lätt och snabbt kan nå dig med viktig info. Om till exempel en lektion blir inställd så informerar vi om detta via sms då vi inte har möjlighet att ringa till alla kursdeltagarna.

Vid fullbokad kurs och många reservanmälda kan det hända att vi startar upp fler kurser, ange därför gärna om det är någon dag eller tid som passar bra för dig vid anmälan.

Vi reserverar oss för eventuella förändringar kring dag, tid och startdatum, alternativt inställd kurs.

Invänta därför alltid skriftlig kallelse i din brevlåda eller mejl ca en vecka innan start, som en bekräftelse på att kursen startar.

Det går bra att delbetala kursavgiften, ange detta vid anmälan.

Vi har kaffeautomat och wifi och möjlighet till träning vid Korpen i bottenplan av Collegium eller en promenad i omgivningarna, Mjärdevi pizzeria finns i samma byggnad.

Vi har bokrabatter för våra kursdeltagare: 6% på bokus.com och 10% på Akademibokhandeln mot uppvisande av kallelsen alternativt webbkod som du får vid kallelsen.

Välkommen till en av Medborgarskolans alla kurser och föreläsningar!

Linköping Medborgarskolan

Teknikringen 7, Linköping