Stockholm
10 Okt 2024
Torsdagar
Roberto Muñoz Gomez

Tala spanska på bara ett par veckor!

Crash Course – är en snabb och intensivkurs på 12 timmar, designad för målmedvetna och högmotiverade personer som är villiga att skaffa sig tillräckliga kunskaper i spanska på ett snabbt, effektivt och roligt sätt på mycket kort tid.

Crash Course för Nybörjare fokuserar på de viktigaste fraserna för att ta dig genom din vardag i Spanien eller Latinamerika. Oavsett om du är turist, affärsresenär, student eller bara behöver en repetitionskurs, kommer du att lära dig vad du behöver veta på bara några få lektioner.

Vår Crash Course är

1. Effektiv: vi använder speciellt utvecklad studiematerial med fokus på kommunikation som den sker i verkligheten.
  2. Snabbt: på bara 10 timmar. Du börjar att prata spanska från första timmen.
  3. Praktiskt: med många praktiska övningar, samt innehåller kulturella element som hjälper dig att bättre förstå språket.

Innehåll

Lär dig mycket på kort tid!
✓ Hälsa och presentera dig, berätta varifrån du är och vilka språk du pratar.
✓ Beställa och betala på en bar eller cafeteria.
✓ Fråga efter vägen och förklara vägen för någon.
✓ Resa, köpa tåg/bussbiljetter. Klockan.
✓ Boka hotell. Veckodagar, mm.

Upplägg

5 gånger - totalt 10 studietimmar à 45 minuter.

Förkunskaper

Du behöver inga förkunskaper i spanska

Roberto Munoz brinner för språk och delar med sig av sina ämneskunskaper på ett engagerande sätt. Han har många års erfarenhet som lärare och håller kurser i spanska, allt från nybörjar till avancerad nivå.

Det är något speciellt med våra kursledare...! Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans pedagogiska grundkurs och erbjuds ett internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt personlig och pedagogisk/metodisk utveckling.

Kursmaterial

Crash Course – Spanska för Nybörjare

Alla kursstarter är preliminära. Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum ca 10 dagar före kursstart. Vill du delbetala kursen?

Medborgarskolan

Hagagatan 23 A, Stockholm