Göteborg
16 Maj 2024
Torsdagar

Fortsättningskurs i klassisk yoga som kan ge energi till din kropp! Utforska balans och inre harmoni , upplev fördelarna med fysisk styrka, mental klarhet och känslomässig balans i vår fortsättningskurs

Fortsättningskurs i Yoga och meditation på 4 kurstillfällen.
Vi kommer bl.a. att jobba mer med de klassiska yogaställningarna och gå igenom hela meditationen Energins Källa.

För vem
Du bör ha gått grundkursen i Yoga och Meditation.

Denna yogakurs leds av Anandananda som började sin yogalärarutbildning 1980. Han har sedan dess bott och undervisat i i Stockholm, på Håå Kursgård, i Århus och Köpenhamn. Han bor nu i Göteborg och har hållt kurser här sedan hösten 1996. Anandananda talar med en norsk accent.

Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans introduktionskurs och erbjuds ett gediget internt utbildningsprogram med möjlighet till fortsatt individuell utveckling.

Tips på vidareutveckling
Du kan läsa mer om yogaformen på https://www.yoga.se/goteborg/

Friskvårdsbidrag eller friskvårdsbetalning via ActiWay eller Min Friskvård/ePassi kan användas på denna kurs. Skriv i meddelanderutan vid anmälan om det är aktuellt för din bokning.

Startdatum är preliminärt och kan vid behov flyttas fram. Kursen kan komma att ställas in om det inte blir tillräckligt många deltagare. Ju tidigare du anmäler dig, desto större chans att kursen startar. Vi förbehåller oss rätten att vid behov byta kursledare eller kurslokal.

Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum skickat till dig innan kursstart.
Vill du delbetala kursen? Skriv i meddelanderutan vid anmälan att du önskar delbetala.

Medborgarskolan Göteborg Haga

Haga Östergata 12, Göteborg