Amplified Equally: höstens och vårens utbud för kvinnor och transpersoner!

Amplified Equally heter Medborgarskolans musiksatsning för kvinnor och transpersoner. Under våren har vi en lång rad inspirerande minicirklar – däribland ett par spännande nyheter inom professionell DJ-ing och studioinspelning med Pro-Tools!

För samtliga Amplified Equally-cirklar gäller det att de är gratis för kvinnor och transpersoner som ansluter sina band till vår musikverksamhet och rabatt ges till ungdomar 13-25 år.

Amplified Equally VT 2024

Amplified Equally: Introduktion till liveljud (prel kursstart 11 mars)
bit.ly/equally-liveljud-vt24

Amplified Equally: Lär dig DJ:a - nybörjare (prel kursstart 5 feb)
bit.ly/equally-dj-vt2

Amplified Equally: Skapa din egen podd (prel kursstart 6 feb)
bit.ly/equally-podd-vt24
Amplified Equally: Inspelning med Pro Tools: (prel kursstart 6 feb)
bit.ly/equally-protools-vt24

Amplified Equally: Grunderna i Logic Pro X (prel kursstart 7 feb)
bit.ly/equally-logic-vt24

Amplified Equally: Lär dig spela trummor (prel kursstart 7 feb)
bit.ly/equally-trummor-vt24

Amplified Equally: Feedbacksessions för kvinnor /transpersoner (prel. kursstart 11 feb)
bit.ly/equally-feedbackht23

Amplified Equally: Helgworkshop – vi testar olika effektpedaler till gitarr/bas! (kursstart 17 feb)
bit.ly/equally-pedal-vt24

Amplified Equally: Professionell DJ-kurs med TranSister (prel kursstart 7 mars)
bit.ly/equally-djpro-vt24

Alla studiecirklar genomförs i Amplifieds studiolokal på Norra Grängesbergsgatan 11 om inte annat anges. Observera att vi oftast behöver minst 5 anmälda för att köra igång, därför kan kursstarterna komma att flyttas fram.

Anslut ditt band till Amplified

Vill du ansluta ditt band till Amplified och få tillgång till vår digitala studio, få en gratis goodiebag, rabatter i olika musikaffärer och hjälp med spelningar? Dessutom får kvinnor/transpersoner som ansluter sitt band delta gratis i hela vårt Amplified Equally kursutbud!
För mer info, maila:
anna.wagner@medborgarskolan.se

Artiklar

Läs vidare om "Amplifieds servicepaket"
Vintage gitarr med hörlurar på trä

Amplifieds servicepaket

När du startar en musikcirkel för ditt band, sång- eller artistgrupp så kan du nyttja en rad fördelar som vi tror kommer att hjälpa er kreativa utveckling.

Läs vidare om "Musikcirkel"

Musikcirkel

Inom vår musikverksamhet/Amplified finns tusentals musiker som spelar i band. Vi hjälper gärna dig och ditt band att utvecklas. Välkommen till oss!