Sy din egen foliehatt

Kursbeskrivning Plojkursen hösten 2020. Om dosen onödiga fakta, ny teknik och ”fake news” blir för hög är risken att vi blir stekta som i en mikrovågsugn. Här lär du dig att konstruera din egen foliehatt för att effektivt skydda dig från denna typ av strålning och andra obehöriga intrång i din hjärna!

INNEHÅLL

Misstänker du också att ha fått en sändare inopererad i huvudet vid senaste tandläkarbesöket? Mardrömmar kan vara ett tecken på störningar i psykmatrisen som uppstår när Säpo kommer och byter batterier. Eller har du helt enkelt fått nog av all löjlig information och nymodigheter som vi konstant blir utsatta för? I den här kursen kan du sy din egen foliehatt och försäkra dig om att ingen kan avlyssna dina tankar eller mata dig med galna vetenskapliga teorier om till exempel global uppvärmning, evolution eller att jorden är rund. Foliehatten är ett oumbärligt hjälpmedel för att försvara dig från spionage, viljestyrning och virus via satellit.

Det finns färdiga mönster till tre olika hattmodeller; välj mellan standardmodellen ”Badmössa”, en pampigare modell ”Påve” och en tuffare, mer kampinriktad modell ”Centurion”. Se hattmodeller. Du kan även få hjälp att rita ditt eget, mer personliga mönster.

Sömnaden är relativt enkel och liknar tråckling, men vi går noggrant igenom hur du i efterhand tätar hålen som uppstår där nålen och metalltråden tränger igenom folien.

Du kan också komplettera skyddsutrustningen med snygga skygglappar, som fungerar bra mot bland annat källkritik, och/eller en smäcker munskydd/megafon-kombo (extra värdefullt under pandemier) genom vilken du i förebyggande syfte kan ropa ut pseudovetenskap och misstankar.

KURSLEDARE

Lyle Zapato är utbildad kontraskeptiker och konspirationsteoretiker med flera års erfarenhet av foliehattsömnad. Zapato har även skrivit en bok i ämnet, där han beskriver vikten av att ta hänsyn till den psykotroniska strålningen och inte bara vanliga radiovågor.

KURSMATERIAL

Kostnad för mönster och metallfolie ingår i kursavgiften. De hattar som idag finns på marknaden har motsägelsefullt nog visat sig förstärka radiosignaler i vissa frekvenser. Vi använder oss därför av ett specialframtaget deflekterande material som bevisligen försämrar myndigheters och andras kränkningsmöjligheter.

BRA ATT VETA

Lyle Zapatos bok ”Psychotronic and AFDB Theory” kan du köpa via www.bokus.com, där du under den termin som du är kursdeltagare hos Medborgarskolan får 6 % rabatt. Var noga med att kontrollera din orderbekräftelse vid beställning så du inte blir lurad på rabatten.

Psykotronisk = som kan påverka tankemönster

AFDB = Aluminum Foil Deflecting Beanie = mössa av deflekterande aluminiumfolie