Medborgarskolan tar dig närmare ditt mål, antingen du är redo för snabb karriärväxling eller i lugnt tempo vill testa din arbetsförmåga efter lång tid borta från arbetsmarknaden.

Söker du jobb?

Redo för nytt jobb eller rentav ny karriär?

Vi erbjuder dig ett personligt coachingpaket för karriärlyft eller karriärväxling. Vi har en stab av professionella coacher, beteendevetare och studie- och yrkesvägledare – engagerade och redo att vässa dig för nya utmaningar i precis den riktning du själv vill. Vi gör en behovsanalys och anpassar innehållet i paketet efter dina önskemål.

Exempel på innehåll kan vara: personlig marknadsföring, kartläggning av personliga egenskaper och nyckelfärdigheter, studie- och yrkesvägledning, kvalitetsgranskning av ansökningshandlingar eller hur du växlar in och använder tidigare erfarenheter och kompetenser i en ny bransch eller befattning. Eller rentav hur du maximerar dina resurser och kompetenser på precis den plats eller tjänst där du befinner dig nu.

Pris för baspaket (tre coachingtillfällen): 2.995 kr

Du kan välja att dela upp din betalning om du vill och du kan även vid behov lägga till coachingtillfällen till ett reducerat pris.

Vill du veta mer?
Mejla till arbetsliv@medborgarskolan.se

Är du utan jobb och vill ha stöd?

Är du inskriven hos Arbetsförmedlingen kan du ta del av program som kan hjälpa dig som är arbetssökande att hitta jobb – på dina egna villkor och i din egen takt.

Rusta och matcha

Behöver du testa din arbetsförmåga?

Hos oss kan du i din egen takt testa din arbetsförmåga och få nya arbetslivserfarenheter, meriter och referenser som gör dig mer attraktiv på arbetsmarknaden och ger dig större chans till ett arbete.

Arbetsträning och förstärkt arbetsträning