Människor i partytält.

Ska ni ha en personaldag eller en kvällsaktivitet? Personalfest eller kick-off? Låt oss hjälpa till att göra den ännu bättre med en annorlunda upplevelse.

Företagsaktiviteter i Skåne

Kontakta oss direkt!

Välkommen att kontakta oss på Medborgarskolan. Vi hjälper dig gärna att planera ett givande företagsevent.

Vi kan erbjuda många annorlunda aktiviteter och skräddarsyr efter era önskemål. Vi kan sätta ihop en heldag med många olika aktiviteter eller arrangera en trevlig aktivitet tillsammans efter jobbet.

Från salsa och yoga till måleri och eldslukning

Några förslag på aktiviteter som vi erbjuder är: salsa, orientalisk dans, poledance, balett, yoga, mindfulness, sång, matlaging, jonglering, måleri och mycket mer.

Upplägg

Oavsett vilka behov eller önskemål er personal har kan vi erbjuda ert företag en skräddarsydd upplevelse. Välj om ni vill ha en enstaka aktivitet eller en heldag med ett större upplägg.

Utbildningsledare med stort engagemang

Utöver sina ämneskunskaper och pedagogiska kvalifikationer har våra ledare stor erfarenhet av externa uppdrag och utbildning för yrkesverksamma i näringslivet och offentlig sektor. De brinner för sitt ämne och har ett stort engagemang.

Bra att veta

Vissa kurser/aktiviteter kan vi enbart erbjuda på vissa orter i Skåne medan andra kan vi erbjuda i hela länet. Ställ frågan så hittar vi tillsammans en härlig aktivitet för just er.

Fyll i intresseformuläret så kontaktar vi dig och planerar tillsammans en minnesvärd företagsaktivitet.

Intresseanmälan företagsaktivitet i Skåne

Kontakta oss direkt!