Upptäck nya kryddor och råvaror från världens alla hörn

En diplomutbildning på Medborgarskolan kan vara början till en ny karriär. Här hos oss i Stockholm erbjuder vi utbildningar inom bland annat mat, trädgård och svetsning.

Diplomutbildningar i Stockholm

En diplomutbildning är en yrkesinriktad och yrkesförberedande utbildning på minst 80 timmar där du får ett diplom som bevis på vad du lärt dig. Diplomutbildningen vänder sig till dig som vill lägga grunden till en helt ny yrkesbana, men också till dig som vill krydda ditt cv med nya meriter. Alla våra lärare på diplomutbildningarna är eller har varit yrkesverksamma inom respektive område.